090118

Sov ut imorse, de va så himla skönt må jag säga .
Underbart och vakna upp med en så fin människa brevid sig, känna värmen och lyckan inom sig .
Se en sån fin och go människa och veta att han, han är bara min ! Jag älskar dig Fredrik ..
Det kan inte bli så mkt bättre .
Gick upp och åt lite frukost tillsammans sen drog han iväg in till stan för o träna lite , jag gick en promenad med mina föräldrar , så himla kallt men så skönt o komma ut . Denna helg har verkligen varit moffar helgen !
Men som sagt man har ju bara julgransplundring 1 gång om året .
De va jättemysigt igår, middag o massa gott som efterätt, fira ut julen som vi alltid gör hemma .
Mysigt sällskap och en jättebra kväll.

Idag har det som sagt varit en slappar dag, men så skönt, älskar såna dagar där man inte behöver göra ett skit egentligen, bara ligga framför tvn o slöa . Kolla på massa olika program o bara va . Så skönt .
Imorn blir det jobb så som sagt och jag hoppas vi får lönespec. i veckan, då blir de shopping till bilen.

Pusskyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback