Jobb, o jobb, o vet du vad? Jobb !

Helt slut . Jobbat hela jävla dagen, fullt ös, all in !
Nej men typ, ruscher här o där, kul då för då tickar kl på ! Annars går de så jävla seeegt .
O Marlie gumman <3 Krya på dig vännen, lilla tuss som såg så hängig ut, har vart en kul dag, rätt folk som jobbade, kulkul ! Me like .

Sen vid 20 kom Tina en sväng, jag bjöd på lite fika, gott o mys ! <3
Kika in på Maxi, köpte kuddar, snygga, sen vart de o dra hem innan de vart värre snö !
Snöar på ganska bra, halt som 17 o jag är dundertrötting. Måste duscha innan jag lägger mig, men fan orkar ingenting..

11-17 imorn, 11-20 söndag. MÅNDAG då jäklar ;D Äntligen, som vi har väntat o längtat , woho .
seg helg, men de kmr nog gå bra , dryga tider bara , hoppas de är mysfolk som jobbar , lättare då
Duscha en snabbis nu, sen sängen, ögonen vill sig inte längre .

<3

Kommentarer
Marlie

Snutt vad söt du är =)

2009-02-28 @ 17:56:03 | http://marliie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback