Jajjemän ! Krogen snart ? Jag är på.

Träningsvärk som ett apas ! Storstädningen igår gick ju kanoners ! Jobba på som bara den, hade inte min bästa mormor hjälpt mig hade jag aldrig gjort de såhär bra ! Tack <3 Tog väl ca 4-5 timmar o ändå vart vi inte klara med allt, fönster o typ hallen kvar, men det är bara lite o dammsuga o skura sen är allt fixat o vi behöver aldrig mera gå in där!
MÅNDAG blir de o hämta nycklarna :D Underbart goskul , känns lite konstigt men samtidigt så underbart .

Idag vart det jobb några timmar, fick sluta 1 timme tidigare, mkt mkt skönt, en vända ner på stan o shoppa kläder, skor, gräjtans ! Sen träffa Emma o Suzanne på Natti, trevligt <3
Senare hem o fixa massor, trött så ändå in i hela .... Sov sktidåligt inatt, tur att jag inte börja så jätte tidigt imorn o kul att Marlie gumman jobbar <3 Man har nått o se fram emot .

Vill ha vår, när man går in på HM o ser alla vårkläder man man så himla glad, mysiga o härliga färger man märker verkligen att våren är på G i alla fall på HM, inte alls dessa gråa, svarta , mörka höstfärger längre, ljusa fina o glada färger, blir så glad !! Tänk när man kan ha kjol o linne bara, underbart skönt !
Annars är det lugnt, rullar på som vanligt , låter tråkigt men allt är så skönt o bra just nu, inget o klaga på egentligen .
Livet leker o rullar på helt enkelt , kan inte begära så mkt mera !! Lite smågrejer bara som stör men inget som rubbar min glädje !
Helgen blir bara massor med jobb, inte så kul tider men hoppas de går fort nu! Måndag närmar sig med stormsteg !!
O jag vann den fina Friis väskan på Tradera !! :) Super bästa .

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback