Hemma !

Hemma.
Känns som de va jättelänge sen jag var de , skönt o komma hem, bara va o sitta här en stund .
Mötet på jobbet gick bra, lite prat om hur helgen gick o de har väl gått hyffsat ändå, bättre blir de .
Satans jävla kalla dag men vart varmt när jag träffa Tina <3 Mysdag, åt på bredbar o snacka om allt mellan himmel o jord o mer därtill då . Lovely

Imorn blir det jobb, några timmar bara så de är skönt, senare på kvällen blire lite middag hos Fredriks mamma.
Måste hämta mina varor från HM också, kom idag, gosigt. Hoppas jag kan ha allt, hatar o skicka tillbaka saker man har klicka hem, o sen passar de inte, kan man bli mer besviken ?
Blir lite mera packning i veckan, känns som vi har packa hur mkt som helts men de finns hur mkt som helst kvar , måste få bort allt innan nästa helg så vi kan storstäda allt, kommer bli dryg, verkligen storstädning bertil, herregud !
Längtar som fan nu, inte långt kvar o fick räkningen också, billigt då . Ska bli hur kul som helst, underbart .
O sen inflytt.fest ;) jajjemen !

Nytt schema har kommit från jobbet också , härligt det kan jag säga, slutar som senast 21 om kvällarna i mars. Skitnajs.
Tiderna vart perfekt, hoppas man alltid kan få detta schema, vore guld.
Hoppas på fet lön denna månad, så jäkla mkt räkningar, lr inte många mest dyra.

Får hoppas på det bästa.
Annars rullar livet på i en jäkla fart, redan torsdag igen imorn, fattar inte vart tiden tar vägen .
Jobbet funkar väl, går upp o ner som allt annat , känner mig glad och lycklig , en bra fas i livet just nu
kan man begära mer då ?

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback