Förevigt .


Ärligt så vet jag inte vad jag skulle göra om du inte fanns vid min sida varje dag, stöttade mig, talade om för mig hur mkt du älskar mig, hur fin du tkr att jag är, hur glad du gör mig! Jag skulle inte kunna leva utan din trygghet, din gosiga famn, din värme och ditt leende. Jag skulle inte funka en hel dag om jag inte fick dina söta sms som peppar mig genom ett arbetspass, jag skulle inte klara av att vakna ensam i den stora sägen, skulle bli kaos om du inte låg där o höll om mig.
Vi tms är framtiden, det skulle som sagt inte funka om du inte fanns där o upptäckte den med mig <3
Vi kommer alltid gå hand i hand genom allt, du kommer alltid att finnas vid min sida så som jag finns vid din <3

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, du är mitt allt, min luft, min trygghet <3!
Inget kan nånsin komma emellan oss, aldrig .

<3

Kommentarer
Marlie

mysiga ni =) <3

2009-02-28 @ 22:43:31 | http://marliie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback