Flytt !

Den 2 mars 2009 är 3an våran :D

Våran alldeles egen, vårt hem, vårt ihop ! Där vi ska bo, inreda och bara va !
Kan inte riktigt fatta att de är sant, men fyfan så jävla skönt. Ett liv ihop med älsk på allvar !
O varsin Parkerin har vi fått också, haha. De bästa med det hela var även att allt var nytt, tapeter o allt .
Fräsch och snyggt, stort. En 3a liksom. Sista månaden hemma,ever .
Allt har gått så jäkla fort, från de vi kolla, till de vi fick hem alla papper .
Men shit så jäkla kul det ska bli :D så jävla glad, lycklig.

En nytt kapitel i mitt och Fredriks liv ihop <3
Jag älskar dej av hela mitt hjärta o nu får jag alltid vakna upp vid din sida.
Ett ställa som är vårat , vårat egna hem !! :)
UNDERBART

Nu ska det bara in en massa nytt
*Tvättmaskin
*Soffa
O en massa saker vi redan köpt på IKEA ! Härliga underbara IKEA !

Kysspuss

Kommentarer
Tina

Woho!!! mer ikea! mera mera!!!!

Visst känns allt som ett stort kapitel, stort steg. men de e underbart, fantastiskt kul!!

många med o motgångar, men man fixar allt!

o förhoppningsvis finns vänner där för o stötta!

<3<3<3

2009-02-10 @ 10:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback