<3

Ny dag o söndag, skitväder, o älsk har vart ute sen 07 imorse o jobbat på som sjutton .
Tråkjobb han ska ha då .
O här sitter jag, så himla skönt, mår inte tipp topp heller, skönt o va ensam o bara rå om sig själv litegrann ..

Igår vart de packning för hela slanten, trodde man hade packat det mesta men shit va mkt mera det finns .
O en vecka kvar nu bara, sen jäklar ! Så jävla kul.
Senare på kvällen, äntligen slog kl 18, den tiden man väntat på hela veckan, älsk till grabbkvällen o jag hem på tacomiddag hos Tina gumman. En underbart mysig kväll ihop, melodifestivalen, taco o massa annat gos .
Så jäkla kul vi hade gumman <3 Mera, mera . Skratta så jag fick ont i magen, alltid lika underbart med dig sötis .
Älskar dej genom allt, vi kan besegra allt tsm .! Du får mig att må så himla bra när vi har de så jäkla bäst .

I veckan blir det jobb, sista packningen o få iväg allt så lägenheten är tom till onsdag då jag o mormor ska börja städa som illrar ! Hoppas vi bli klara , sen kommer vi aldrig mera sätta våra fötter där inne, neej så illa är de inte, men när det är städat ska vi inte in mer. O va mkt o noga det ska städas, shit .
Få in lite mystid med vännerna, vill man så går de .
Men annars är de fullt upp hela veckan, skönt på ett sätt, jobbigt på ett annat, just att man inte hinner allt man vill .
Fast vi ska ju flytta o de tar så mkt mera tid än jag nånsin trodde, ös på bara , äntligen !!! :)

<3


Kommentarer
Marlie

Söting, vad kul med uppdatering! Låter som en mysigt lördag med taco och melodifestivalen!



Det är verkligen på gott och ont som man flyttar.. Går det bra? Börjar ni bli färdiga? Ledig någon dag i veckan? PUSS!!<3

2009-02-22 @ 14:18:20 | http://marliie.bloggagratis.se
M

jättemys va de :) hihi, jaa herregud mkt mkt mer än vad jag trodde, shit !

men vi måste ses snart gumman <3<3

2009-02-22 @ 22:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback