Vad ska man bli ?

Kommer inte till ro .
Trött som 17 men kan inte sova, mår lite illa, älsk snarkar som bara den och på tvn är det bara skit .
Ja, det är inte lätt, inte så svårt heller .

Idag sökte jag till en utbildning , får se när man får svar på sånt, om man får svar på det men det vore skitkul att göra nått nu, ta tag i sig själv o få en utbildning som ger jobb . Att gå vidare i livet och bli nånting..
Annars får jag köpa upp lite Mcd restauranger och bli chefens chef , det vore väl inte så tok det heller .
Men det vore skoj o börja plugga, på distans är denna kurs och det skulle passa mig perfekt !

Känns lite jobbigt att bara stå kvar o stampa på samma ställer, det har jag gjort så länge nu, det är dags att gå vidare i livet, Donken jobbet har absolut vart kanonbra, jag har lärt mig mkt under detta år, snart två , har växt som människa, lärt känna grymma och mysiga människor, fått nya vänner, jobbat så tajt med vissa att det känns som vi har jobbat ihop hela livet ! Jobbet har lärt mig massor ! Men nu vill jag börja på nå nytt, ett nytt kapitel i livet, det är dags nu .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback