Tiden går så jäkla fort just nu.

En ny december dag, en kall sådan !
Frost och vinter, kanske är snön här snart ? Lurar bakom hörnet ?
En mysig dag har det varit idag, passet på jobbet har gått tokfort, dom 8 timmarna jag spendera på bygget bara flög förbi, det är jobbigt att det går så fort ! Vissa dagar försvinner fort som sjutton, andra står still .
Ikväll kom päronen över , laga middag o nu luktar det mat i hela lägenheten o vi får inte bort det, vädra vädra , fått hjälp med tavlor o spegel, äntligen uppe, ser så mkt mkt bättre ut nu, jag är mer än nöjd .

Hittat en tokfin hatthylla som jag vill köpa hem, supersöt med 3 korgar och massa krokar, sämsta är att den är vit så den passar inte in i hallen som den är nu, vi har ju planer på att måla om den nästa år men färg har vi ingen aning om än, den ska iallafall bli ljusare än den är nu, det behövs. Nu ska det upp lite lampor brevid den, eller ljushållare, får se vad som blir, lutar mer åt ljus faktiskt .

Annars så jobbas det på som fan, känns som dom lediga dagarna är väldigt få just nu o helgerna finns inte .
Men jag ska inte klaga, jag har ett jobb, jag har underbara jobbarkompisar och just nu trivs jag, jag trivs med att jobba på Donken o skulle inte vilja byta bort det alls, jag är nöjd med stämningen, tiderna, folket o med mig själv, sånt kan snabbt ändras men just nu trivs jag med livet . Det känns skönt, en härlig balans i livet .
Finns väl såklart saker jag vill ändra på men sånt kommer alltid o finnas .

På måndag är det personalfest, kommer bli rackarns skoj, sämst bara att jag jobbar till 19 o det början 19 ! Det suger stenhårt men men vi får väl se om man kan komma iväg liiiite tidigare så man hinner med o fixa sig oså .

På fredag blir det nog V-ås o kika tapeter o färg, ska kika lite priser sen blir det nog en sväng in på Ikea, vill få
hem lite kuddar, filtar till soffan, lite ljus och annat smått o gott, man får alltid med sig nått hem därifrån..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback