Sömnlös som vanligt !

För ovanlighetens skull så ska jag börja ett sent inlägg med att jag inte kan sova !

Sitter o kikar på senaste Harry Potter filmen, den är sådär, inte en av dom bättre direkt men helt okej ..
Granen lyser så fint och snön faller utanför fönstret, det har kommit galet mkt snö dom senaste dagarna o kylan ska vi inte ens prata om, nu är det antingen eller, antingen väldigt varmt eller väldigt kallt o gärna ska det slås om på en natt ! Kanske det vi får stå ut med nu ?
Men jag vill ju ha riktig vinter som när man va liten, så nu ska jag inte klaga !

Idag btw så fick jag stå ute med hotten, en liten dator man har på magen med en grej runt axel o rygg som blir väldigt tungt när man få stå lääänge men det behövdes inte idag, jag frös lite smått ihjäl, helvete, ursäkta men fyfan va kallt, bitande kyla o det liksom blåste underifrån , in under alla 445648 tröjjor o jackor jag hade på mig, benen domna bort och öronen föll av, shit, det är ju inte mänskligt, vem fan kom på hotten  ??
Herregud !

Imorn slutar jag runt 17 o då kanske vi ska bowla, älsk har kommit in i nån bowlingperiod då ska helst ska bowla varje dag om han fick bestämma, haha men så kul är det inte . Så vi får väl se vad vi kan hitta på, första fredagen på fan flera veckor jag är ledig o helgen med, får tänka att jag har en fet lön i januari o det tackar vi inte nej till .

Att ha ett jobb överhuvudtaget, man ska vara nöjd, jag har ett ganska bra jobb som ger hyffsad lön o underbara jobbarpolare ! Just nu skulle jag inte vilja byta bort det alls, jag är nöjd , jag är glad och jag trivs med det, det är ju det bästa med allt . Klart man vill jobba o få pengar, hur skulle jag annars kunna leva ? :)

Nej om man skulle försöka sova ett par timmar innan klockan ringer ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback