Snart julmys.

Tokdött på jobbet idag, alla hade ju tagga till satan, hotten ute och noll gäster, vissa behövde inte ens jobba o fick vända i dörren, andra satt utstämplade och alla fick dra hem tidigare, galet .
Hur 17 kan man missbedöma så grymt ? Jag fick tokont i skallen så fick också dra hem tidigare ..
Skönt .

Hem, vila och sen dra igång en storstädning, de behövdes verkligen ! Damma, dammsuga, skura och tvätta o nu skiner det som aldrig förr o luktar gott gör det med .
Senare vart det mys på Statts, en god middag för två, har pappa o tacka för den :) Supergott och jättemätt .
Vart en vända på stan också, hitta lite julklappar som jag måste ner o köpa imorn, dom sista nu!

Två jobbdagar kvar och sen jul o jag säger det igen, jag längtar som bara den ! Ska bli så jäkla mys och gos hela dagen, äta gott o umgås med nära o kära, fira jul o ha trevligt, jag hoppas snön kommer falla på dagen så det blir riktig julstämning !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback