Känn ingen sorg för mig ....

Jag förstår mig verkligen inte på folk ibland..
Vissa dagar ska man ses så man knappt hinner med, det ska saknas och det ska gulligullas, andra dagar så hörs man knappt, det är så jävla ytligt, visst jag kan också spela spel men i längden blir det jäävligt drygt . Jag vet vart dessa människor står och jag är inte ens i närheten till den världen längre, jag har gått vidare till nästa nivå o det va jävligt länge sen . Men som sagt alla kan vi spela spel och jag kan väl spela ett tag till, det gör ju inte ont .
Fast hur länge ska man hålla på såhär då ? Det håller inte hela livet, ja det återstår att se .

Ett spel kan man inte spela hur länge som helst, nån kommer vinna en vacker dag o det kommer bli jag, kommer segra och bli starkare, kommer inte bli nå jävla andrahandsval längre , det räcker nu, kommer inte stå där för dig när det passar längre, på dina villkor, det är slut med sånt nu . Jag har varit för snäll men det räcker nu !
Nog om det .

Idag är jag ledig, så underbart skönt, den nya bilen är på service så väntar på att dom ska ringa så jag kan hämta den, vill helst slippa då halsen gör så förbannat ont så jag tror jag ska dö ... Hoppas inte .
Måste egentligen göra massa saker här hemma idag, har precis slängt in en tvätt o lagt mig till rätta i soffan, här vill jag helst ligga o mysa hela dagen, vädret är sämst, filmerna vill bli tittade på, så jag klagar inte, vore helt rätt med lite godis dock :) Kanske ska, neej det ska jag inte, eller ?
Måste ändå ner till posten, sålt massa grejer på Tradera, kul mer pengar .

Äsch, dagen är lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback