Inte så värst bra

En dålig dag, en såndär dag som jag helst hade sluppit gått upp .
Har inte kunnat sova nått på hela natten, tur det så slappa jag ju vara trött när jag skulle upp nu , åkte o lämna bilen o gick hem, skönt o rensa tankarna lite, dock inte lika skönt när Fredrik sen ringer o säger att han kan åka o lämna bilen, tack älskling för den .. Suck.

En såndär dag då alla tankar inte riktigt hänger med, dom samarbetar inte och kan inte hålla sams, dom flyger bort på olika håll men samlas till slut och ska då komma överens om hur jag ska må, vilket inte lyckas så bra idag, det är varken bra eller dåligt, nått där emellan som inte känns 100, känner mig inte glad eller lessen, känner inte nånting och det gör mig lite frustrerad, jag känner mig uppgiven och tom, tömd på allt som ska finnas där inom mig, tömd på tankar och lust för dagens uppdrag , tömd på luft och tankar .
Men långt där bak gömmer dom sig, lurar och tänker nog inte ändra på sig så mkt idag, långt där bak finns ett litet hopp om att dagen ska bli bättre, blir den det ?
Jag vet inte, jag orkar inte analysera det just nu, oj viktigt ord .
Orkar inte ens tänka klart och huvudvärken gör sig nu påmind, som om det inte räckte med att tankarna spela mitt ett spratt ??

Idag är en såndag jag gärna hade legat kvar i sängen, lääänge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback