Efter en rejäl fylla, har man sig själv att skylla .

Gud vilken seg dag, skallen dunkar så jag snart bli tokig , mår illa som ett litet ...
Har mig själv o skylla dock, har degat i soffan heela dagen, iofs ett litet avbrott ut för att leta mat, ganska skönt ute , tog en liten promenad också, lika bra o få i sig lite frisk luft innan jobbet .
Blir ett kort pass idag så jag hoppas det går fort, så jävla trött .

Har funderar på detta med klappar och kommit på att jag är ju nästan klar .. Ska bara köpa lite fina kort o greja, kör olika presentkort iår ! Mer får ni inte veta, eftersom vänner o familj läser bloggen, kan ju inte avslöja för mkt, men iår kör vi dyra o få klappar !
Har kommit på bästa klappen til päronen, o det kommer uppskattas till 1000, det vet jag !

Den svåraste att köpa nått till är Fredrik, den personen man känner mest, umgås med jämt, bor ihop med så är han svårast, varför är det så ? Ska det inte vara lättast då ? När man vet på ett ungefär vad han gillar o inte gillar, nej då ska det vara nästan omöjligt att komma på nått, det är inte lätt ..

Nej nu borde jag väl byta om o åka o kötta på jobbet ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback