Det är så vi gör det här på Donken...

Igår ..

Ja vad säger vi om igår ? Haha så jäkla kul kväll.
Jobbet vänta först, o det gick bra, så taggad inför kvällen så vi fick ju aldrig gå kändes det som, folket från Donken Uppsala kom o äntligen fick vi dra hem, duscha , sminka o svepa ! 5Cider på ca 45, inte bäst .
Fixa Robbans rim o paket, ringde taxi o ner till feeesten ! Möttes av en ängel, på skrattet kände vi direkt igen DET ÄR MALIN ! Du passar i blont ;)
Fick drinkbiljetter o över 18 års armband för att slippa vissa leg i baren, går in sätter oss, hejar på massa folk, o det va massa folk, även från andra Donken.. Hämta mat o dricka såklart, satte oss o festen börja .
Haha vänta på oss, men fint folk kommer alltid sist .
Prisutdelningar och Mattan vann årets skiftledare, jag gillar alla skiftisar grymt mkt men Mattan, jaa Mattan är Mattan, i positiv mening såklart :)

O jag vann * trumvirvel* ÅRETS MEDARBETARE, vadå förvånad, glad, rörd, allt på en o samma gång ? Shit det hade jag verkligen inte förväntat mig , det va så jävla kul o få, diplom o grejer .

Hade verkligen en skitrolig kväll med alla, dansa, skratta, kramas, dricka, allt ! En dunderbra kväll .
tom så att servetterna brann, haha .
Vad mer begär man liksom av en underbart rolig kväll ?
O alla som vann priser från oss är verkligen värda dom, ta åt er och känn er stolta.

Diplomet .

Jajjemen ;)

Det är så vi gör det här på Donken, 30 cheese på rad om det är bråttom .
Flickorna i DT2, det är vi som får Donken att gå ruuuunt .


Kommentarer
lynn

haha härlig kväll måste jag hålla med om, helt underbar, hoppas det blir en till nsart! :D

2009-12-15 @ 10:08:19 | http://wisewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback