Vänner och livet

Hoppla .

Ner till AMS idag, snacka och fick lite tips och ideér om framtiden.. Jaa det kanske inte gav allt för mkt men han jag fick prata med var toppen ! Förstående och hjälpsam, skönt det !

Underbart väder ute, cykla ner och det kändes toppen, alla sommardagar som nu kommer får man verkligen ta vara på, den riktiga värmen har ju försvunnit så det är skönt när det är dagar som dessa ..
Sol och lite värme .

Ska snart träffa Tina, ska bli kul,det var väldigt länge sen, hoppas det känns bra, men det gör det säkert, när man inte har träffat nån på evigheter kan dom första "träffarna" kännas lite spända, typ, vad pratar man om osv, men det blir bra, det känns bra nu :) Får hoppas det går vägen för oss denna gång, att inte falla ner igen, ta dagarna o tiden som det kommer.
Kommer nog gå jättebra, hoppet är ju det sista som lämnar !
Älskar dej vännen och oavsett vad som händer o sker så kommer jag alltid att göra det :)
Vi har ju stått och står nog (innerst inne) varandra väldigt nära, mer än nån annan vän jag har, så det vill jag aldrig förlora.
Men som sagt , vi tar det som det kommer, en vacker dag kan vi nog bli bäst igen . Man ska inte tvinga fram en vänskap.
<3

Hänga tvätt, fixa o sen kila över till Tina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback