Sommarväder och förkylning .

Ligger i soffan, datorn i knät, sjukhuset på tv ;)
Dunderförkyld och ledig, tur det, slapp man strul med sjukdagar oså.
Snart kommer älsk hem, ska äta lunch ihop, pasta o köttfärsås, gottgott .

Städat, diska o tvätta har jag gjort under förmiddagen, helt slut i kroppen, hade feber igår när jag kom hem efter jobbet, kulkul, tiden sega som 17 bara för jag ville hem !!
Idag känns det väl lite bättre, inge feber som tur är, men frussen och svettas, till o från, jättegos.
Så det får bli en lugn soffdag, ska till ICA bara o köpa frukt, så himla sugen på melon o nektariner , gott .

Har en inbyggd kamera i datorn, hur fan kommer jag åt den ??
Sökt på hela datorn nu, på google, ladda ner ett prog. men inget händer och jag hittar inget program för den, blir tokig.
Den ska väl funka ? Suck, blir så himla irriterad ....

Ne nu ska jag laga mat .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback