ska vi inte ta o jobba lite då !

Trötting som fan ! En jättelung jobb kväll, det är sjukt att den en dag kan va kaos o en annan dag inte ett skit !
Varför ?
Men mysigt folk som jobbade så tiden har gått väldigt fort och kvällen har varit väldigt bra o rolig.
Apont i skallen o mår illa, böt med Anna o fick sluta tidigare, hem , sova men det gick ju inte, bara ligga o vända o vrida på sig är inte skoj, så var bara o lägga sig i soffan med datorn .. Så nu sitter jag här, skittrött så ska väl försöka igen då ..

Stäng imorn igen, åh, jag gillar inte dom passen, så jobbiga . "/ men men är ju bara o stå ut ..

Nej om man ska försöka sova lite då ..


Älskar min, bara min Fredrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback