Onsdag

Sovmorgon !! Första gången på länge känner jag mig ganska utvilad, det känns skönt .

Ringt läkaren nu på morgonen också, slängt in en tvätt och nu sitter jag här, ska jobba ikväll, stängning, hoppas kvällen blir något så lugn som igår, ganska skönt !
Det känns konstigt att var o varannan människa idag ska börja skolan, eller inte konstigt men det känns så långt bort, saknar det inte, kanske lite ! Saker o ting var lättare på skoltiden, man behövde egentligen inte bry sig så jättemkt om allting ! Man hade sina bestämmda platser, man träffade alla vänner dagligen, det var skoj till o från .

Skoltiden var nått som man idag kan se tillbaka till och tycka att det va synd att man inte tog vara på den bättre, sista tiden gick så jävla fort, helt plötsligt var det studenten ! Den veckan , fyfan va kul vi hade !! Mösspåtagning o allt .
Fan, vill göra om det, skulle kunna göra nästan vad som helst för att få uppleva den dagen igen, fan , galet, det var så jävla skoj, en av mina bästa dagar , underbart, ryser varje gång jag tänker på den, ryser när jag tittar på kort från den .
Blir lite tårögd när jag inser att den dagen är förbi, tårögd när jag tänker på alla som kom o uppvakta mig, som var där för min skull, ni är guld <3

Neej , dusch, lite mera tvätt, äta o sen posten ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback