Mys .

Gaaash.

Baksidan med att gå upp i vikt är att inget, absolut inget i garderoben passa längre !
Man har två val, köpa en hel ny eller göra så att den gammla passar igen, jag väljer nog val 2 .
På köpte då när man går upp i vikt är att allt växer, även på såna ställer man inte trodde det skulle växa på, nu är jag less att se ut som jag gör, less att titta mig själv i spegeln o se en helt annan Maria än som borde va där .

Visst att man kan ha vissa kläder från "förr" men inget sitter speciellt bra heller, o det här med BHar ska vi inte ens snacka om, HERREGUD, kan inte ha en enda bh längre, alla är för små, vad hände liksom ? Den enda som är nöjd med den förändringen är Fredrik, haa typiskt .

Neej nu får det va slut på mysiga hemmakvällar med chips o godis, seriöst .

Idag var vi iväg o shoppa lite, trodde jag, det vart inget, tur det, vi ska ju kryssa imorn, så då behövs alla pengar .
Ska bli så jäkla kul o mysigt !

Nu ska vi dra iväg, hoppas alla får en mysig kväll .
FREDAGSMYS !

Marlie, jag finns alltid för dig, dag som natt ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback