lördag

Jobbig dag som fan igår !!
Julia trodde på mig, hjälpte mig, stöttade mig, så kvällen funka ändå någolunda okej !! Det skitjobbigt där ett tag , det var det iofs hela kvällen, allt som folk gjorde eller sa vart så jobbigt, som jag i vanliga fall inte hade brytt mig om men som igår vart som en kniv i ryggen, jag tog åt mig av allt o tårarna var inte lång ifrån !! Skitjobbigt .

Idag är en lättare dag o jag är ledig hela helgen, underbart ! :) Ikväll blir det fest hos Tina, hoppas vädret håller sig bara , drygt om det ska regna , snälla, uppehåll, TACK!

Nej nu ska jag fixa allt, duscha, sminka, håret, vad ska jag ha på mig ikväll ? ingenting verka passa som jag vill ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback