Livet har sina goda stunder.

Sommarväder, underbart skönt !
Vaknar imorse o kunde nog ha lega kvar minst 3-4 timmar till, så himla skönt .
Vart ett 7-14 pass, så himla lugnt, fick kila hem lite tidigare , skönt :) Skönt när det inte är kötta dagar också .
Många som njuter av sin sista semester vecka ute på stranden idag !! De gör dom rätt i.
Jag är fortfarande förkyld, snorig o täppt, vad skulle hända om inte nässpray fanns ? Tack för den uppfinningen .

Fick strömavbrott idag på jobbet, typ 10-15 men ändå, var ju lite spännande, allt tokdog, total tystnad .
Så kan det bli vissa dagar ...

Ikväll kommer päronen över på mat o fika, mysgos, mormor kommer också med tror jag ! Va mysigt, länge sen nu .
Ska bli riktigt gosigt .

Sitter o kikar på Extreme home make over, galet, fasiken va fint dom får, shit .
Kul det skulle va o få vara med, göra om våran lägenhet, hehe vore fan ballt , helt nytt och fint , sånt man inte kommer på själv, ja det vore nått .
Samtidigt sitter jag inne på HM o shoppar loss på deras REA avdelning.
Blir o klicka hem en kjol, 2 linnen, bikinitrosa, smycken ! 400:- kan ju vara ett bra pris , tycker jag .
Eftersom kjolen innan rean gick på 300 ! Det blir kanon, om jag kan ha den vill säga :) Hoppas

Jajjemen så är det, äntligen är sommarvärmen här igen, glad



Jag älskar min Fredrik av hela mitt hjärta .
Jag är halv utan dig
Jag är vilsen utan dig
Jag kan inte le utan dig
Jag är ingenting utan dig .
Du är mitt allt, du har fånga mitt hjärta, det gjorde du redan första gången vi sågs !
Jag kommer alltid att älskar dig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback