Du ser kåt ut Göran

Det är farligt att sitta inne på HMs hemsida, hittar alltid nånting, o nu är jag på jakt efter lite höstkläder, typ kjolar och fina klänningar ! Hatar jeans , tycker det är jobbigt mest att använda, så försöker hitta snygga leggings och kjolar. Skor också, HM har ju skitsnygga skor, fan, vill nästan ha allt !

Idag är vädret sämst, suck, kan det bli så mkt sämre ? Kanske typ snöstorm då men det är läänge kvar till den tiden ..
Ska iväg runt 14 upp till jobbet, o sen bär det av till V-ås ikväll, gosigt .

Igår träffade jag Tina, det var ritkigt trevligt, prata om allt o inget, så skönt att bara sitta o prata om allt ! Ingen pressm utan bara ha det mysigt, det va riktigt gos var det, måste hålla i det nu, att ses :) <3 Mysmys.
Sen bar det av hem, äta tacomat, mmm gott o supermätt, sen vart det bio, päronen bjöd med, så det vart Sommaren med Göran, haha den va så jäkla skoj . Se den, det är en film jag rekomenderar !



En supermysig dag, efter bar det hem på lite kvällsfika och sen upp till jobbet o hämta schemat , jajjemen !
Tack för kaffet, neej jag är nöjd med tiderna, så det känns bra, tror jag.

Nu ska jag duscha, äta mat o sen göra nå vettigt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback