BS



Jag tycker att Britney är en av världens snyggaste tjejer .
En tjej att beundra och se upp till, hon har verkligen visat hela världen att det går att ta sig från botten, då menar jag botten (ingen kan väl ha missat?) upp till toppen, mer topp än nånsin ! hon är världsstjärna .
Hon är störst, det har hon väl visat med sin Circus turné under sommaren.
Det känns som Christina A hade sina glansdagar när Brittan mådde som värst, när B var nere på botten o simma .
Men nu, nu har B återtagit sin plats .
Jag tycker det är grymt ! En förebild, inte sångmässigt kanske, absolut, hon sjunger ju grymt bra men jag menar mera att hon är en förebild till oss alla dödliga att människor kan tappa allt, sjunka så lågt, att komma upp igen o glänsa mera än nånsin !! Det är grymt .
Jag tycker Britney är häftig ..Hon är en riktig kvinna, en häftig människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback