Botten

En riktigt sugdag!

Skulle få träffa en kille (han var en sur gammal gubbe) som var typ beteende vetare haha neej men typ kurator, för att få prata av mig om mina problem som diverse saker, fick träffa ett såkallat rövhål på ren svenska, han dum förklarade mig som fan och jag har aldrig känt mig så himla liten förut !!
Fyfan, tur att det finns folk som verkligen lyssnar och förstår .
Pung .

Imorn blir det AMS och sen träffa Tina en stund, mysigt, va länge sen bara vi umgicks och va som förr :) Gosgos <3
Saknat det, saknat oss. Kommer bli bra.
Senare blir det bio med päronen, dom bjöd med oss, gosigt . Sommaren med Göran, haha hoppas den är bra
Älskar verkligen mina underbara föräldrar , som ställer upp i vått o torrt, i alla väder och som alltid finns till 100 !!
Var hem en vända till dom idag, deras varma kramar betydde så himla mkt, känna värme och lite gos .

Betala alla jävla räkningar idag, fyfan, pengarna bara flyger ifrån en, pengar man slitit ihop .... Men man ska ju leva också, shiit, det är sjukt bara ! Fan.. O denna månad var lönen sug, nästa lön blir betydligt bättre, men en heeeel månad kvar .

Nu ska jag lägga mig läsa boken som jag tidigare skrev om ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback