7timmars jobb ..

Igår var päronen över, mkt mkt gos ! Regnet öste ner så vi tände lite ljus och satt o fika, prata om allt o inget !
Sen vart det ner en vända till ICA, hämta ut paket ! Va min väska och resten av alla kort , typ 400 st. Kul o ha :)
Mest på Frasse mannen, ååh va jag saknar dig min skrutt . Fan.

Idag blir det jobb 12-20 så otaggad, så seg i kroppen, slut kanske ? Måste nog boka de där läkarbesöket snart .
Funkar inte att gå runt såhär längre, ta tar på kroppen, det, nej det är jobbigt bara . Så kan de va .
Verkar bli bra väder, kul när man jobbar, kan väl regna då ist ? Neej då ska det va varmt o gos .
Skönt på ett sätt att den värsta värmen är över, man dog när det va 25 grader o man jobbade , det va hemskt .

Nej nu ska jag fixa mig, duscha o greja sen bär det av till jobbet för jobb i 7 timmar ! Evighet .

Fest imorn, ett problem, hur kommer vi hem ? Nån villig liten själ som vill hämta oss ? 200 :- ? Äsch, taxi finns ju alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback