Vår

Underbara väder, skulle de inte blåsa så kallt skulle de va perfekt ! :)
Sovmorgon imorse, underbart skönt, cykla ner till stan , in på banken o skaffa hemmabank, lättare så .
Vart även en tur på stan en snabbis, köpt tränings/myskläder i samma, så nu finns ingen återvändo, nu ska de börjas på riktigt helt enkelt ..
Hem lämna av , o sen till jobbet, träffa Marlie för lunch, mkt mys <3 Mera sånt gumman .

Fick även lönebesked idag, får väl säga att jag är nöjd, månadslönen ligger där omkring varje månad nu, får vara nöjd med den pengar på dom timmarna man jobbar, har ju ett jobb, får vara glad för de . Försvinner lika fort som den kommer in, jäkla räkningar ..

Blivit mkt cyklande idag, skönt o röra på sig när vädret tillåter, börja cykla till jobbet varje gång jag jobbar, om vädret vill sig..
Måste även försöka hitta en ny bil, billös funkar inte, de funkar bra när man håller sig inom stan men den skiter de sig , inte så himla sugen på buss heller, trodde ju aldrig jag skulle få iväg bilen så fort heller ... De fixar sig .

Nej nu ska jag vänta på att älsk kommer hem, vi ska käka, fixa o dona hemma lite, behövs om man säger så !
Blir bra de, sjukt taggad för fest ;) Rätt musik sen är vi på G
Fest snart ?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback