Trött

Äntligen kommit hem, så jäkla trött hela dagen, o kaffemaskinen ville inte funka imorse, kul, alla som kommer på morgonen vill ju såklart ha kaffe, ganska jobbig sitts där men det gick ju bra ändå, skönt de !
Sen fick dom igång den.. Seg eftermiddag men annars har dagen rullar på ganska bra, har vart ganska sega dagar den senaste tiden, kan de bero på de ? Lön på fredag då rullar de väl på kan jag tro !
Fått paket från HM så ska ner snart o hämta, sen ikväll kommer päronen över, hjälpa oss o sätta upp lite lampor osånt !
Härligt, hoppas innerligt att nån kan ta mina sista timmar på fredag, hoppas hoppas !!! :)

Veckan i övrigt blir bara jobb, jobb o vet du vad? Jag ska jobba ! Lön på fredag, mkt mkt bra ! Kan man ju leva lite också .
Kila iväg o tvätta lite, som alltid känns de som, tvättkorgen är alltid full på nå konstigt sätt, lr konstigt men man tvättar dygnet runt känns de som !!
Älskar min underbaraste Fredrik <3

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback