Bäbis <3

Gårdagen /kvällen var mkt trevlig. Träffades uppe i Fanna då för en tacobuffé, mätt som sjutton ! Snacka skit , sen vart de en vända hem till oss, drack lite o hade trevligt, vidare ner på stan, corner och olearys men det va fullt och på det sistnämna tomt, en vända till Västerås då ist och skallberget, grabbarna grus beställde pizza, hungriga gubbar.
Spela jack vegas o vann några kr , hem till Enköping och intog olearys en stund ! En trevlig kväll, god mat o kul sällskap.

O så var det ju detta med bäbis .. Vart man än går, o tittar o ja vad som helst så är det nån som är med barn, orättvist, jag vill också , längtan är enorm vissa dagar, o vissa dagar är de så skönt o bara va som man är . Leva livet , men ändå så känns bäbis längtan större, de överväger liksom och alla som bara klagar o ba men de är för tidigt , för tidigt för ?
Jag har gjort det jag har vela i mitt "ungdomsliv" har festa loss, har gjort allt såndär som man ska ! O resa det kan man ju göra med barn, förstår inte varför alla ska se de så negativ hela tiden när barn kommer på tal !
Menmen, bryr mig faktiskt inte om va folk säger om just de , vet att jag har vissa som står vid mina sida som tkr det skulle va jättegos <3 Det känns alltid bra .
Nu har jag sagt de ! O ni får tycka vad ni vill som sagt, jag bryr mej inte så mkt, jag vet vad jag själv vill o det är huvudsaken sen om ni finns kvar om det skulle ske o stötta o bara va de är en sak, det får stå för er !
Då sätts det ju på prov, vilka som verkligen är ens riktiga vänner !

Idag blir det hem till päronen en sväng, ta med alla bilder , mappar och musik från datorn hemma o lägga in på denna .
Kuljul !
Imorn ledig, får se va som händer.. Resten av veckan jobb, helgen påskmiddag och krogen kanske !
Säg till om du ska dra med, vore skit kul :)

<3

Kommentarer
Helen

Bebis?=)De e bra, skaffa du först så kan vi va barnvakt....=P

2009-04-05 @ 20:08:10 | http://frokenrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback