jobb jobb o lite jobb

Hejsan hoppsan..
Länge sen sist, blir ju så nu men men funkar det med !!
Känns som man bara jobbar just nu, jobb, jobb o lite till jobb, bra för ekonomin men fan så slut man är på kvällarna..
Ont i höfterna o fötterna, får man väl ta men inte så skönt de inte ! Ledig nu till måndag då jag jobbar halv fem till halv två
sen är det jobb hela nästa vecka, ledig onsdag.. men de är bara o köra på de ! blir ju bra i slutet ändå !
Fick skriva på nytt anställningsbevis idag , kalas de :)

2 jobb har ring nu på två dagar, har tyvärr fått tacka nej till båda "/ känns surt, men ena var de utblidning i sthlm, inte en chans att komma dit ens "/ fan. sen det andra stod de ingenting om att det var ett telefon jobb o det vill jag verkligen inte jobba med ! nej tack .. så fan, får leta vidare då ..
Hoppas nått av dom andra svara iaf 
Fan, vill hitta nytt som verkligen passa mig, donken är kul men det passar inte riktigt "/
suck, svårt de där ..
Ge mig ett bra betalt jobb bara ! :D

Annars är de väl lugnt, vart förkyld några dagar o börjar ju gå över, snorig men de är man väl alltid känns de som..
Japp så äre ..

Skönt o va ledig i helgen, mys me älsk på lördag <3

Pusskyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback