Torsdag, fyfan va fort de går !

Hejsan hoppsan

Underbart med sovmorgon :)
ska snart in till stan, en vända på banken om jag hinner och sen träffa Emma o käka lite, mysmys <3
o ikväll blir det jobb i några timmar igen, 16:30-00 ! imorn blir det 12-21
lördag o söndag LEDIG ! underbart skönt :) sthlm på lördag, längtar .. sen är jag bjuden på pokerkväll av tjejerna på jobbet, hoppas vi inte kmr hem alltförsent då bara !! kan ju bli skitkul ..

Hade så jäävla skum dröm inatt, fan sjukt "/ obehaglig o fan, neej fattar inte riktigt hur liksom .. men tur det bara va en dröm iaf, skönt när man vaknar sen att de inte var på rikigt :)

Neej om man ska dra sig till stan ..
älskar dej fredrik min prins.. mitt allt <3

kyss

Kommentarer
Tina

Poker?! de visste inte ja att du gilla precis :P hade inte för mig de..

men d e kul ibland :)

Puss

2008-09-04 @ 18:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback