Solen skiner !

God morron !
solen skiner o de är hyffsat varmt , blir glad i hela kroppen, underbart <3
Skön o fått sova ut, underbart härligt .
blir jobb några timmar ikväll igen :) kommer gå bra de , jobbar bara till 23 .

Söker jobb förfullt men fan så svårt de är då, finns ju knappt nått man vill söka o miljoner av telejobb o där sätter jag min gräns ! usch , aldrig, vill ha ett bra o kul jobb, visst de funkar väl på donken, trvis inte riktigt, de är inte riktigt jag bara men jag trivs med alla som jobbar där, mysigt o underbart team :) men vill gärna komma ut på nya äventyr, hitta mitt jobb liksom, fast donken har verkligen varit en jättebra och skitrolig upplevelse o del i mitt liv , har verkligen växt som människa.. o de är ju toppen de :)

Men nu blir de väl o käka lite, duscha o greje. sen iväg o jobb !
Älskar dej Fredrik, du är bäst

pusskyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback