ba da ba da da im lovin it

Hejsan
kl är nu 00:51 o jag är hemma efter en ganska lugn dag på jobbet :)
det är alltid folk till o från, aldrig lite sådär ibland, nejdå, antingen lr men de går så bra de med !
ont som faen i rygg o fötter "/ så snart inta sängen för lite uppladdning inför imorn, ännu en dag på jobbet 16:30-00 !
o Tina söt kom upp en vända, hihi så himla mys ju <3 tack :) synd bara att jag inte kunde stå o snacka en stund ..

Träffade Frida idag, så himla mys ! <3 käka senlunch o snacka
det måste vi börja oftare med :) så gos .
mera, mera !

Köpte förresten en helt underbar väska idag på Åhelns .. söt söt ! :)

Neeej nu måste jag kila , så jävla slut ,
träffa Emma en vända imorn o käka lite :) trevligt mys . så himla länge sen.

Älskar dej Fredrik min underbaraste <3

Kyssgos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback