..Uppsala..


Maria . 87-10-08

Hejsan hoppsan
Idag vart det en rejäl sovmorgon o regnet öste ner "/
Fixa mig o städa o greja . Vid 15 tiden hoppade jag på bussen till Uppsala o på den satt Emma gumman <3
Hade en ritkgt mysdag ihop i Uppsala. Jätte trevligt o myspys. Vill igen :)
Åt mat o köpte Vr det va det enda jag hittade !
Men alltid kul o gå o kolla lite på vad som finns ...
Sen drog vi hem, hann precis med bussen, fan så tur kan man ju säga där !
Tack för idag gumman, riktigt mysigt <3 älskar dig alltid min bästa Emma !

Satte mig här o sen ringde Suzanne :) planera morgondagen, kan bli hur kul som helst, härligt !
Partyhelg verkligen ! Så kom igen nu, dra med mig på lördag nån !!!
Det är grääjt !

Underbara dag, fast vädret kunde ju ha varit lite bättre dock ! Blir less på regnet, höst men vafan då ..

Älskar dej min underbara gosprins Fredrik <3

Kysspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback