Regn o rusk !

Hösten smyger sig på, kallt o ruggigt .
Usch vad jag hatar hösten. vill inte alls "/
Känns som att man går in in nån slags vägg typ o kommer inte ut förens det blir vår igen !
Vill slippa allt som har med snö o slask o göra, vill inte klänga på mig stora tjocka jackor o fula vinterskor !
Usch, vill inte ! Men jag har iaf köpt på mig massor med filmer, så hösten kan väl få komma lite grann då ..
Höstmys framför tv,n. Varm oboy lr te, krypa ner under filten o läsa en bra bok.
Se regnet ösa ner utanför fönstret o veta att man inte behöver gå ut idag o frysa .
Fast egentligen kan hösten vara ganska mysig ändå.. Så jag vet inte riktigt om jag ska gilla den eller inte .!
Ingen favorit tid men ändå, sitta framför brasan o värma sig o gosa, de kan ju inte bli bättre. Så på de viset så välkomnar jag nog hösten en hel del ändå, fast bara om jag slipper all regn, blåst o rusk ! 
Fast de lär jag väl inte komma undan denna höst heller ?

Vintern kan iofs vara ganska mysig, men vart tog den svenska vintern vägen då ?
Bara de snöar på julafton så är jag nöjd :) !

Mecka bil ikväll, suckpuck !
Köpa nya grejer till den snart ;) toning mm. kommer bli naaajs !

Pusskyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback