Hej hur mår du idag ?

Hejsan Hoppsan !

Igår vart de jobb som vanligt på en söndag ?
Kändes fan som jag jobbade hela dagen, tiden gick segt , o jag var helt slut när jag slutade mitt pass, shit !
Sen har jag även bytt lite tider , skönt . Så den 3e jobbar jag dubbelpass, går nog fin fint de !
Nu är det inte långt kvar tills våran chef drar o jobbar i E-tuna ist ! Fan kommer sakna henne väldigt mkt !
Men hoppas hon kommer trvias på nya donken o sina nya medarbetare ! :)

Idag blir det Uppsala o träffa pappa för lucnh, mys, sen en sväng till Gränby o kolla läget lite !
Annars är de väl lugnt med allt, inga fler som har svara tills på lördag, gör mig besviken bara, men men..

Söker nya jobb för fullt o igår hörde ett av sig som jag sökte i sommras men njaa inte lika sugen på de nu som då, så tacka nej, vet inte om det var dumt lr inte ? Men nja jag söker vidare som faen ! Hoppas nått kan svara snart iaf !

Neej, måste kila nu, ska tanka också !

Älskar dej fredrik, min bästa <3
pusskyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback