då o nu !

Hejsan

Fan vad fort tiden går "/ men skönt vissa dagar det med .
Jobb hela helgen, har gått väldigt bra .

Vart sthlm i lördags , middag o shopping :) myskväll ! trevligt o supermätting.
Vill göra om igen. Synd bara att det inte gick nånfilm som man ville se bara, bio hade varit pricken över i . !

Lördagen vart jobb o sen hade jag o älsk köpt lite vin med räkor , så det vart en underbart mys kväll där.
Kolla lite filmer o glodde tv, underbart o bara va <3

Oidag jobb, grymt av er alla som jobbade idag :)
Sen den 21 är de personalfest, ska bli grymt jäkla kul MEN det är maskerad tema, va17 ska jag klä ut mig till då ?
Hjälp mig snäll :) Lite jobbigt o komma på såntdär, jag menar det ska ju va nått bra, nått kul :)
Löser sig nog med lite hjälp ;)

Annars är de lugnt.. jobbar imorn till 00, tisdag jobb.
Onsdag med mormor till Västerås.
O hoppas på krogen på lördag ;) röjj !

Helt slut i kroppen, blir nog en dusch o sen en myskväll framför tv,n bara, de är det jag orkar med just nu ..

Älskar dig Fredrik, du är mitt allt <3
kysspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback