Tiden ?

..
Vart ska man börja ?
Hösten kryper på o man känner sig mer o mer depp , fan mörkret, kylan , ja allt som hör till.
Blir less, vill ha massor med sol o värme ! Grillkvällar och sena utenätter ! Men icke .
Då får man vänta ett tag till då . Suck !
Detta år har gått så sjukt jävla fort, vart tog all tid vägen då ?

Har tagit studenten.
Pröva tiden har gått ut.
Firat 1år med min underbara prins.
Fått jobb på Donken och jobbar fortfarande kvar.
Träffat gryma underbara trevliga människor som gör vardagen lättare att leva <3
Har blivi en gladare människa och trivs bättre i mig själv.
Har köpt en egen bil.

Det finns så mkt mera som hänt men då skulle ni tröttna ;p

Men visst är det konstigt hur tiden bara rinner iväg ? Lurar en och gör en äldre ?
Jag vill inte att de ska gå såhär fort, allvarligt alltså . Blir rädd, de känns läskigt .
Fast samtidigt är det ganska kul o blicka framåt i livet. Flytta, bilda familj, jaa allt såndär jättemysiga !

:) Underbart ändå, just nu trivs jag kanske bra med det livet jag lever .

Pusskyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback