Du är underbar !

Tack !!!
Vet inte hur mkt jag ska kunna tacka dig , de är sjukt o ovärderligt !
Du är en riktigt bra kompis, en helt underbar vän och du är guld värd !
Du hade inte ens behöva bry dig om att det vart kris men ändå så hjälpte du till för att hjälpa mig
Jag blir rörd o fan, det går inte o beskriva hur tacksam jag är ! Du är bäst gumman, ingen har aldrig ställt upp såhär för mig nångång ! Du har bevisat för mig att du är en riktigt bra o fin vän !
Det krisar ihop sej rejält , det krockar med jobb o middagar o du är den som ställer upp o fixar till allt !
Guld värt o jag tror inte de finns ord till hur glad du gör mig !!
Patricia
Jag tkr om dig så grymt jävla mkt ! <3
O tack Jakob för du kommer in med så kort varsel o jobbar ist för mig ! Ni är grymma !

Så kvällen kommer ju blir så perfekt jäkla bäst !
:) Så jävla glad just nu så de finns inte !!! BÄST !

Kysspuss

Kommentarer
Linnea

Vad skönt att det löste sig:D

Tina

Hon va så snäll så vi fick ses <3

2008-11-17 @ 12:08:09
Tina

Jag har väl ställt upp :( ?!

<3

2008-11-17 @ 12:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback