Allt o lite till !

Hejsan hoppsan, sicket skitväder ! USCH !
O imorse tog man sig upp, ville ju gärna ligga kvar under de gosiga duntäcket några timmar till men neehjdå !
Åker till jobbet , ca 40 min pga det roliga vädret o det icke hala väglaget, ville ju bara köra försiktigt ändå..
Kommer iaf till jobbet, STORM, joman tackar ..
De flyger donken reklam över parkeringen, o allt känns ödelagt typ !
Alla kör i DT.n dagen till ära, o jag var överflödig och fick gå hem halv ett, bästa idag men kunde jag inte fått varit ledig då ist ? Hade vart mkt skönt ! Men skönt o få gå tidigare ibland också .
Hem igen då i ovädret o det gick bra, finns ju vissa idioter som tror att det fortfarande är sommar dock.
MEN DET ÄR DE INTE KAN JAG MEDDELA NU !!
O stackars älsk som måste jobba ute i skitvädret o ploga, otackasamma jobb det finns ! Vräker ju ner snö !

Igår fyllde ju Emma gumman 19, hoppas din dag vart bra ändå <3
älskar dej söt, o tack för en myskväll i lördags <3
Mera sånt, oftare :)

Och vi var även på bio igår, päronen , jag o älsklingen. Rallybrudar, mkt bra film o rolig, verkligen sevärd ..
Sen hem o sova typ, så jäkla trött, gjorde ju inte ett skit på hela dagen o det tar ju mkt på krafterna det med ;) haha !

Annars i veckan blir det mest jobb
Uppsala med pälsk som tatt ledigt , börja med lite julklpps inhandling på IKEA , kan ju bli mys det med .
Hoppas på bättre väder också så man faktsikt kan vara ute !!
Hoppas ju även det finns tid för i träffa alla man vill träffa också <3 Så det inte bara blir jobb som det är ganska mkt av just nu ! Fick nya scheman här också, soft ;) jobbar inte julen så det är skönt, nyårsdagen vart det iat så de är inte lika mys men pengar :) whop whop .
Undra om vi säljer bra under jul o nyår ? Smockat med folk ? Shit ! Det blir nog kul det med !

Jodå men annars går de bra för tillfället, allt rullar på som jag tycker det ska göra .!
En månad kvar till jul, underbart mys :)
Lite bio filmer inplanerade här o där, lön imorn.
Planer inför framtiden, <3
Kan inte bli så mkt bättre, klagar nog för mkt när man egentligen har det topp !
Ska nog ta vara på det just nu o sluta klaga på sånt som inte ger nått, som inte händer, de känns kalasbra just nu bara.
Känns ganska bra just nu, allt vill som jag vill, jaa inte vädret men det andra o det känns kalas , mysmys just nu!

Härligt !

Älskar dej Fredrik, du är bäst

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback