Akuten !

Hej..
Sjuk o hängig ! Känns inte alls bra idag.
Total kaos igår, lessen, besviken , arg o nog allmänt nere o rädd ...

Fast dagen med älsk var helt underbar :)
En tripp till Västerås, shopping, skulle handla julklappar, hitta en till mormor, känner lite panik att jag hittat fler
O pappas födelsedagspresent :)
Köpte lita smått o gott till mig själv också, filmer, ny musikanläggning till datorn o lite mys :)

Sen efter timmarna i stan drog vi hem, fixa o greja o sen till akuten tyvärr "/
Kände under hela dagen hur kiss jag mådde men brydde mig inte så mkt om det , till slut efter övertalning drog jag o älsk till akuten, tog "bara" 3 timmar denna gång, hade ont i bröstet, typ hjärtat o fick svårt att andas .
Jätte obehagligt och rädd var jag.. Svårt o andas o grejer liksom
Tog massor med blodprover, så idag är jag öm i hela armen o fått blåmärke på köpet .
Men dom hitta inget , som vanligt ? Men dom sa att de var ofarligt typ men känns fortfarande skumt ,kom hem till halv 00
Somna typ direkt .

Slapp dag o älsk va hem med lunch till oss , så gulligt o så himla gott !
Annars en lugn o skön dag, bara slappat, känner mig fortfarnade inte så piggelin .
Blir väl o försöka jobba imorn iaf . O helgen blir jobb o suck så less på att jobba, så less på det mesta just nu !!
Man känner ju av vilka som verkligen bryr sig när sånahär saker händer ..

Tack Fredrik för du åkte med mig , fast du hatar sjukhus, älskar dej av hela mitt <3 o mer därtill !
Tack mina underbara päron som finns där för mig, alltid o aldrig tvekar .
Jag älskar er så himla mkt <3<3


Kysspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback