Peppakaksbakning !

Hejsan hoppsan .

Gårdagen på jobbet var skitbra, hade skitkul och tiden rulla på fort ! Sånahär dagar ska det vara, alltid !!
Helt slut när dagen var slut, ont i fötterna o fan men men det har ju gått bra i alla fall, skjutsa hem Robban o sen hem till mig , sova, nej men äta lite o ta de lugnt till älsk kom .
Vart en slökväll framför tv.n så himla skönt ..
Justja, bror kommer över med pucko som ska vara här till söndag, goskatt ! .

En lugn o skön dag idag , bara slappat, sånt behövs , duscha o handla lite, gosa med katten, iofs har han inte gosat tillbaka, mest sovit, slöhög !
Imorn har älsk tatt ledigt så imorn blir det mysdag för hela slanten . Härligt

Har även beställt lite julklappar från HM .. Till mig själv dock men det behöver man ju också göra ibland .
2 par skor o en väska som jag får hem (hoppas jag) nästa vecka, mysmys !

Ikväll blir det tacomys o peppakaks bakning om Fredrik kommer ihåg degen vill säga, hihi riktigt julmysigt ska vi ha

Kysspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback