Gott Nytt 2009

Hejsan

Snart ett nytt år, vafan hände med det gamla då ? Herregud va fort tiden har gått, vad hände ?
Stod i skolparken för ett halvår sedan och öste lycka, glädje och skratt, vart tog den dagen vägen ?
Pratat såklart om studenten, årets höjdpunkt fan ! Underbar dag <3

Hänt mkt annat kul också, födelsedagar kors o tvärs, jobbet på donken o trivs så jävla bra med er alla där nu !
Verkligen kommit in i de o kul att jag fick jobba kvar .
Ett år med min underbara Fredrik , älskar dig hjärtat .
Detta år har givit mig så mkt, har vuxit som människa, tar ingen skit längre från nån, mognat och verkligen växt .
Mitt självförtroende har ökat kraftigt och jag har börja lära känna mig själv . Det känns underbart att vara Jag idag .
Jobbet har verkligen givit mig mera tålamod inom allt och verkligen mera självförtroende, jag är lycklig .

Har lärt känna massor med nya underbara människor som ger mig så mkt värme och glädje.
Har kommit fram till ett nytt kapitel i livet, lämna de gamla, tråkigt och jobbiga bakom mig , göra slut med människor som inte ger mig nått längre , orkar inte bry mig som smågrejer längre som bara tar krafter ifrån mig .
De har verkligen förändrats mkt på den fronten .. Härligt o underbart o glad i hela kroppen !
Lycklig och varm av glädje
Så detta år har verkligen varit ett år med både ned och motgångar som jag verkligen har kämpa med !
När skolan slutade så växte jag nått så enormt , vågar stå på egna ben o bryr mig inte så om vad andra tycker o tänker om en, de är ju inte mitt problem, mer deras om dom nu måste bry sig så mkt om mig o mitt liv !

Nu vill jag bara blicka framåt till ett nytt år med nya roliga o spännande äventyr, glädje och fina minnen ..
Tsm med vänner, familjen och Fredrik .

Så ha nu en ritkigt bra o rolig kväll men ta de lugnt !
Och till sist, bry er inte om va andra tkr o tänker, gå dina egna vägar och hitta dig själv . Det ger mest .

GOTT NYTT ÅR

Pusskyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback