Dagen efter !

Hellu .

Ja vad ska man säga ? Efter mkt om o men igår så vart de ändå krogen till slut .!
O tur var väl de ? För fyfan så jävla kul jag hade med er som var där , som dansade o skrattade tsm med .
Drinkar, telefonsamtal, sånger, dans, ja allt man kan begära av en skitrolig och lyckad kväll , glömde tyvärr min kamera hemma, så sämt gjort men vafan , det finns kvar ändå . Tack alla som gjorde kvällen oförglömmlig <3
Vägen hem var dock inte så kalas, fyfan va ont i fötterna jag hade, shit, fick gå barfota hem o det var minsan inte alls skoj kan jag säga men ska man vara fin ...
Käka mat o sen däcka, så jävla slut.

Imorse pep kl 09, vadå trött o seg ? Det var ju bara o pallra sig upp de o fixa o göra sig klar, mamma hämta mig 10 o sen iväg till Västerås C för mellandags rea, mkt mys .
Hitta väl inte så himla mkt men lite kom med hem

Friis o Com. väska
Skärp
Vinterjacka
En liten krog väska
Vinglas
Väldigt bra o rolig dag tsm med världens bästa mamma <3 tack för att du följde med .
Fika gott och hade bara jättemysigt .

En lugn kväll hemma med päronen, helt slut när vi kom hem, trötta o frusna men så mys.

Imorn o söndag blir det jobb igen, känns som det var evigheter sen sist .. hoppas de blir hyffsat lugnt
Vad händer annars i helgen ?

Pusskyss

Kommentarer
lilla lärkan ;)

Men du det va väll tur att jag lyckades ta ett par finfina bilder då för o föreviga kvällen ;)men du när jag tänker efter vilka i h-vete va du där med?:P

2009-04-30 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback