snart så !

Idag åker vi :)
om bara några timmar bär det av, ska bli så skönt ! slippa allt här hemma för en stund, vill man komma hem efter ? ;p
vill ut o resa mera, se mig omkring i världen ! faan, nån som är på, alltså seriöst nu ?
skulle vara skitskönt ! :)

Fan har lega o tänkt på massa saker hela morgonen o de är typ att på måndag, tisdag börjar alla skolor igen, de känns så jäkla overkligt att jag aldrig mera kommer gå dit, jag behöver inte de längre :D ja ska liksom jobba, har massa jobbdagar inskrivna o inte skolarbeten lr prov, de är galet ;p haha känns så sjukt men samtidigt så jävla bra !!!
underbart att inte behöva fokusera så jäkla mkt på allt som ska in o göras o fixas ! kalas skönt !! :)
rackarns rabarber

Men som sagt om några timmar åker vi så kanske dax o packa o fixa lite !! :)
Hörs

Älskar min underbara prins <3
Pussmys

Kommentarer
Bästis :)

Jag vill också ut och resa ! !!

2008-08-19 @ 12:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback