mkt o inget !

Herregud, länge sen sist nu !
Vad har hänt ? Massor ju ..
Hm, bio o fredags efter middag o gott hemmas hos älsk mamma, sen vart de lite promenad till ica för godis handling.
batman var väl inte den bästa filmen o se kl 22 en fredag kväll men den va hyffsad :) lite smårolig men inge mer än så !
Träffade Emma en stund på dagen också, vi fikade på drott, mkt mkt trevligt, länge sen, varför så länge mellan gångerna? skärpning !

Sen vart de ju tinas fest i lördags :) mysgos, fast jag mådde kiss, känns som när allt är kalas o på topp så går jag in i en annan värld typ som inte tkr om att jag ska ha de kul , är de så ? känns som att toppen liksom smällter o jag blir inlåst.
varför ? jag orkar inte de . vill besegra det som finns där o sätter stopp för allt ! vill spy ut de nu, orkar inte må så dåligt när det kommer , har ju absolut blivi bättre men fan de finns ändå där !
men gumman förlåt , måste ta igen snart ! <3 fest hihi, så glad att du förstod mig när vi prata ut om allt då, skönt att du inte vart sur oså, att du inte är de nu.. underbart !
sov kvar också där ute, i en 102 säng, haha fyfan så trångt, men de gick, sov några timmar när vi väl kom i säng vid hal 04! bästa bästa <3

vaknar upp stel o seg ;p trött o lam i hela kroppen o har inte gått ur än, söndagen gick åt till o äta o sova, älsk tvätta lite också, mer vart de fan inte, tror fan vi sov hela dagen o kvällen o natten :p kom all sömn ifrån då ? haha sällan de  !
o idag har fan vart lika dan, har vart superseg, är nog av att inte göra så mkt.. sköönt :)
älsk har semester denna vecka o nästa, härligt ! får se va vi hittar på !
va till uppsala idag o kika in lite bilar, åt mat o kolla lite ute vid jälla , sen hem o sega framför tv,n ganska mysdag ändå !

annars i veckan blir de lugnt, söka jobb , träffa tina tror jag :) kanske nån mer ?
sen TALLIN på fredag, fan ska bli så jävla kul o så himla skönt :) mysmys ! hihi
underbart, som man har väntat på denna resa då, kommer bli kalas..

Så kan de gå ;)
älskar fredrik över allt annat ! <3

pusskyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback