<3

Igår fyllde bästa mamma år :)
vart så klart lite firande hemma, smörgåstårta o fika ! gottmys, en bra o lugnt kväll, senare tog vi en promenad på ca 1 timme, sjukt jobbigt ;p men så skönt då :)

Igår jobbade jag också, stress till o från men mesta dels lugnt bara, de är skönt, gå o fylla på, städa o göra fint .!
kassalinjen glänste ;) haha, bästa .
helt död när jag slutade , shit , fötterna värker sata, men fan sånt man får leva med ..
efter de tog jag en tripp ner till stan o träffa älsk, köpte blomma till mamma o sen har den lilla fisen gått o köpt en ny bil kul för han då ;p neej men de va fin den, fixa lite på den så blir den nog kalas :) turbo med 200 hk ;) de är inte illa de !
blir förhoppningsvis bilköp för mig också snart ... saftig lön i oktober, blir väl då kanske, får se :)
annars blir de väl lugna puckar !

ska på fest ikväll hos bror, grilla o mys, kolla deras nya hus dom köpt :)
jobbar imorn så blir en lugn kväll så man orkar upp ..
hoppas kvällen blir mys ändå .

Pusskyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback